Identiteit van kleur
Elke kleur roept andere gevoelens bij mij op. In reclame. logo’s en taalgebruik worden kleuren met opzet gebruikt om een gevoelens over te brengen. Deze gevoelens zijn wel cultuur bepaald. Niet overal op de wereld werken kleuren op dezelfde manier. Een deel van het gevoel is dus aangeleerd, maar tegelijkertijd zijn er veel overeenkomsten. In de serie ‘identiteit van kleur’ maak ik werk gebaseerd op mijn gevoelens en associaties bij kleuren. Een selectie van mijn werken.
Myn dierbere sels
Wol is op dit moment vaak een restproduct wat moet worden weggegooid. Dit vind ik zonde. Met de wol van mijn familie maak ik nu kunstwerken waarmee ik de waarde van wol laat zien. Door het koesteren van mijn herinneringen rondom wol, schapen en mijn familie in deze serie werken.
Losse werken
Variëren en mijn nieuwsgierigheid te volgen spreken mij aan. Ik probeer dan bijvoorbeeld nieuwe technieken en materialen. Op basis van mijn intuïtie en thema ontstaan dan losse werken en aanzetten tot nieuwe series.